Schade melden

Vervelend dat u schade heeft opgelopen, een schade komt altijd ongelegen. U mag er echter op rekenen dat wij er alles aan zullen doen om de schade zo snel mogelijk af te wikkelen zodat u snel weer verder kunt.  

Het is belangrijk dat u de schade zo snel mogelijk aan ons meldt. Dit kunt u op één van onderstaande manieren doen:

  • telefonisch tijdens kantooruren;
  • per fax;
  • per e-mail;
  • via de Digitale Polismap.

Nadat u de schade bij ons heeft gemeld, sturen wij u direct het juiste schadeformulier toe en gaan we met uw melding aan de slag.

Vul het schadeformulier in. Omschrijf de ontstane schade zo volledig mogelijk en vermeld duidelijk het tijdstip en de plaats. Verzamel zoveel mogelijk gegevens die verband houden met de schade, zoals:

 

  • een proces-verbaal (bij verlies, diefstal of inbraak);
  • aankoopnota’s of bankafschriften;
  • garantiebewijzen;
  • foto’s van de goederen en/of van de schade.

Autoschade mobiel melden:

In plaats van via een papieren aangifteformulier kunt u uw autoschade ook via internet melden op www.mobielschademelden.nl. Of u meldt uw schade mobiel via uw smartphone. Download hiervoor de betreffende app. 

Autoruitschade melden:

Is uw voertuig all-risk of beperkt casco verzekerd? Bij schade aan uw autoruit kunt u telefonisch of online een afspraak maken met een vestiging van Glasgarage bij u in de buurt.

 

Afspraak maken met Glasgarage  

 

banner-468x60.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Contactformulier

Naam van de afzender
E-mailadres van de afzender
Telefoonnummer van de afzender
Uw persoonlijke boodschap