vanoost verzekeringen - verzuim - pensioenen

Wat is de Digitale Polismap

Onze klanten kunnen gebruik maken van de Digitale Polismap. Hierin kunnen zij online de gegevens over hun verzekeringscontracten inzien.

 

Bent u klant van ons? Vraag dan uw toegangsgegevens voor uw persoonlijke Digitale Polismap aan. Met deze toegang kunt u:

Uw polissen online inzien.

Wijzigingen op uw verzekeringsgegevens doorgeven.

Een nieuwe verzekering aanvragen.

De door u gemelde schades inzien.

Een nieuwe schade melden.

Wijzigingen in uw persoonsgegevens doorgeven.

Veelgestelde vragen

Inloggen

Hoe kom ik aan een inlogcode voor de Digitale Polismap?

Om te voorkomen dat uw gegevens door derden worden geraadpleegd, dient u voor het aanvragen van een inlogcode persoonlijk contact met ons opnemen.

Ik ben mijn inlogcode vergeten / kwijt. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Neem hiervoor contact met ons op. Uw inlogcode zal vervolgens naar het bij ons bekende e-mailadres worden verstuurd.

Ik ontvang de nieuw aangevraagde inlogcode niet per e-mail.

Wellicht is er iets mis met het bij ons bekende e-mailadres. Neem svp telefonisch contact met ons op. Wij zullen u een nieuwe inlogcode versturen.

Hoe veilig zijn mijn gegevens?

De eerste keer dat u inlogt met de door ons toegestuurde gegevens, wordt u gevraagd uw wachtwoord te wijzigen. Uw nieuwe wachtwoord is bij ons niet bekend. U bent de enige die het kent. U dient dit dus goed bewaren. Wanneer u een wachtwoord kiest, dient dit aan de volgende kenmerken te voldoen: minimaal 7 tekens, een combinatie van kleine letters, hoofdletters en speciale tekens (punt, komma, haakje, sterretje, enzovoorts). Kies geen bestaand woord of een woord dat makkelijk is af te leiden van uw naam.

Schade melden

Kan ik online een schade melden?

U kunt via de Digitale Polismap een schade aanmelden. Wij zullen uw schade zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Moet de schade direct verholpen worden dan kunt u ons natuurlijk ook telefonisch op de hoogte stellen.

Kan ik een schadeformulier of andere documenten meesturen?

Ja, u heeft de mogelijkheid om via de Digitale Polismap diverse documenten te uploaden. Deze worden meegestuurd met uw schademelding.

Ik weet niet precies op welke polis de schade gedekt is. Wat moet ik doen?

Het is niet nodig dit exact aan te geven. U kunt uw schade toch via de Digitale Polismap aan ons melden. Wij zullen uw melding handmatig controleren en bekijken op welke polis / contract de schade gedekt is.

Contracten / polissen

Kan ik de contracten / polissen van mijn partner inzien?

Als u bij ons bent geregistreerd als partner, kunt u ook de contracten / polissen van uw partner in de Digitale Polismap raadplegen.

Kan ik ook contracten / polissen toevoegen die niet via jullie kantoor zijn afgesloten?

Ja, u kunt uw elders lopende contracten / polissen in de Digitale Polismap registreren. Zo houdt u een goed overzicht van alle verzekeringen die u heeft.

Waarom kan ik mijn hypotheek niet in de Digitale Polismap terugvinden?

Een hypotheek is, net als een krediet of een spaarrekening niet in de Digitale Polismap opgenomen.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Heeft u een vraag? Neem direct contact met ons op!